11.3.2008

Influenssa iski

Täällä sitä on koko porukan voimin oltu influenssan kourissa. Alkoi jo viikko sitten maanantaina ensin sairastui mies, sitten parin päivän päästä minä, jälleen parin päivän päästä keskimmäinen ja loppuviikkon vielä esikoinen. Ainoa, joka on taudilta välttynyt on kuopus. Mutta hän saikin influenssarokotuksen. Olen todella tyytyväinen, että rokotus tuli otettua. Pitkään mietin ja melkein jo jätin väliin, mutta sitten kuitenkin otettiin. Kyllä kannatti. On tämä sen verran tuskainen tauti. Päätä ja koko kroppaa särkee ja jomottaa, kuumetta piisaa. Ja kestää. Vielä eilen illallakin kuume vähän nousi. Keskimmäinen oli tänään kerhossa, mutta väsähti kokonaan sen jälkeen. Vähän jännittää, huomenna ajattelin esikoisen päästää kouluun. Jaksaakohan tuo? Ja torstaina olisi uintiakin.

Kuten arvata saattaa, käsityörintamalla on ollut enemmän kuin hiljaista. Kun pelkät puikotkin painavat liikaa käsiin otettaviksi. Nyt viimeisten parin päivän aikana olen väsäillyt kummipojan takkia minkä olen jaksanut. Nyt se on oikenemassa, kuva tulee kunhan valmistuu. Sukat pitäisi vielä saada aikaiseksi, ne kun oli äidin toivelistalla. Onneksi 2 vuotiaan sukat valmistuvat suit sait, kunhan vaan pääsee alkuun. Aikaakin on sunnuntaihin asti.

2 kommenttia:

  1. Eka kertaa visiitillä.
    Paranemisia koko perheelle!

    VastaaPoista
  2. Tosi kurjaa.. Mulla taitaa onneksi vaan olla jotain ihme väsymystä. Mutta on varmaan tarpeen napata se rautakuuri.. Jos se todella piristäisi oloa. Iltapäivällä oli ihan tuskallista. Onneksi illalla tuli jostain puhtia takaisin, kun oli kuopuksen jumppa.. noloa se olisi sinne kesken kaiken nukahtaa.. :D

    Jaksoin sentään tarttua puikkoihin ja aloitin itselleni niitä villasukkia.. mitenkähän käy.. Niin pitkälle teen kuin lankaa riittää.. (n. 100 g 7veikkaa)

    Paranemista todellakin koko perheelle.. Mä en toivo mitään tauteja.. ne kun yleensä käy koko perheen läpi.

    VastaaPoista